مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-12ورزشي

مس رفسنجان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می کند


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: معتقدم با نگاهِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: معتقدم با نگاهِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

اردشیر سعدمحمدی شامگاه 21 شهریورماه در حاشیه حضور در تمرینات فوتبال تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه فوتبال ورزشی است که اکثر مردم آن را دوست دارند به بازیکنانی که به تازگی به تیم ملحق شده اند خوش آمد گفت و از بازیکنانی هم که در فصل قبل با زحمات فراوان باعث درخشش تیم در سطح ملی شدند تشکر کرد که در فصل قبل؛ تیم را در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دادند.

وی مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان را به لحاظ آرامش اجتماعی، فرهنگی و مالی قابل اعتماد دانست و با اشاره به اینکه این باشگاه سال گذشته به نوعی این حس را پیدا کرده، افزود: امسال برای به دست آوردن موفقیت لیگ برتر، تلاشی مضاعف را می طلبیم و این موفقیت، محقق نمی شود مگر اینکه علاوه بر همدلی و یکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس رفسنجان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می کند

مس رفسنجان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می کند