مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-12اقتصادي

میادین عرضه مستقیم میوه و فراورده های کشاورزی ایجاد می شود


مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: مراکز تجمیع و یکپارچه سازی تولیدات کشاورزی و میادین و بازارهای عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی در استان اردبیل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وطن دوست صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با محوریت تولید و توزیع محصولات کشاورزی با اشاره به برنامه های تامین معیشت، کنترل و تعدیل قیمت و تنظیم بازار کالاهای اساسی، اظهار کرد: در این راستا مراکز تجمیع و یکپارچه سازی تولیدات کشاورزی و میادین و بازارهای عرضه میوه و فرآورده های کشاورزی ایجاد می شود.

وی افزود: این مرکز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری های استان و با بهره گیری از ظرفیت تولیدکنندگان، تشکل های تولیدی تعاونی ها و بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت استارت آپ ها برای عرضه کالاها و خدمات مورد نیاز و با هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان ایجاد می شود.

 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: برنامه ریزی کنترل مدیریت و نظارت بر شرایط تامین و چرخه توزیع، عرضه و وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی پرمصرف از طریق کارگروه تنظیم بازار استان انجام می شود.

 وی تصریح کرد: با هدف تنظیم و حفظ آرامش بازار،کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان تامین و اخیراً نیز 550 تن برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین عرضه مستقیم میوه و فراورده های کشاورزی ایجاد می شود

میادین عرضه مستقیم میوه و فراورده های کشاورزی ایجاد می شود