مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 19:252021-09-12ورزشي

مدال های افتخاری در آذربایجان چگونه است/ مستمری 23 میلیون تومانی برای هنرمندان


در کشور آذربایجان، عناوین و نشان های افتخاری از جمله «هنرمند مردمی»، «خادم هنر» و «خادم فرهنگی ممتاز» اعطا می شود که دارنده این مدال از مزایای مادی و معنوی برخوردار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، یکی از آیین های نیکو در کشور آذربایجان، ارج نهادن به مقام هنر و هنرمندان، خدمتگزاران به حوزه فرهنگ و افراد شاخص علمی در این سرزمین است.

کسانی که بخشی از عمر خود را در راه ارتقای هنر، فرهنگ و دانش و معرفی آذربایجان در گوشه و کنار دنیا تخصیص می دهند از سوی دولت و رییس جمهور این کشور مورد توجه و تشویق مالی و معنوی قرار می گیرند.

اگر هنرمند، فیلمساز، عالم و دانشمندی در عرصه تخصصی خود بدرخشد، می تواند امیدوار باشد که با اخذ یکی از عناوین افتخاری از دست رییس جمهور آذربایجان، علاوه بر ارتقای جایاه اجتماعی خود به لحاظ معیشتی هم تا حدودی تأمین شود.

      * عناوین افتخاری آذربایجان به شهروندانش منحصر نمی شود همانطوریکه بیان شد، عناوین افتخاری جمهوری آذربایجان به دلیل خدمات ویژه در زمینه فرهنگ، ادبیات، علم، آموزش، بهداشت، معماری، روزنامه نگاری، مهندسی، تربیت بدنی و ورزش، کشاورزی، هوانوردی غیرنظامی و نیز خدمات کشوری و حقوقی حرفه ای و مشارکت فعال در زندگی اجتماعی اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال های افتخاری در آذربایجان چگونه است/ مستمری 23 میلیون تومانی برای هنرمندان

مدال های افتخاری در آذربایجان چگونه است/ مستمری 23 میلیون تومانی برای هنرمندان