مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-12اجتماعي

31 شهریور آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب درسی


دانش آموزانی که تا به امروز موفق به ثبت سفارش نشده اند تا 31 شهریور فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی، ثبت نام کنند.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از ارائه آزمایشی زبان آلمانی و فرانسوی در کنار زبان انگلیسی در پایه هفتم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حسن ملکی در نشست با رسانه ها اظهار کرد: در سال تحصیلی 1401-1402 حدود 10 درصد عناوین درسی را بر پایه راهنماهای برنامه درسی نوین که براساس اسناد تحول بنیادین تدوین شده است، تولید خواهیم کرد.

وی درباره برنامه ریزی درسی دوره پیش دبستانی گفت: راهنمای برنامه درسی خاص این دوره برای مهدکودک خانواده محور است و برای سه سال دوم که شامل پیش دبستانی است، محتوای سازمان ها و مراکز گوناگون را در قالب یک فراخوان بررسی کردیم و در جلسات هم اندیشی با آنها این محتواها را به ملاک و معیار الگوی برنامه ریزی درسی پیش دبستانی نزدیک کردیم، هفت بسته تربیت و یادگیری خاص دوره پیش دبستانی آماده شده است که به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ارائه خواهد شد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره برنامه آموزش های غیرحضوری ویژه شرایط کرونا، بیان کرد: بخشی از آموزش ها در دوره کرونا ناچاراً مجازی خواهد بود و این سازمان برنامه درسی متناسب با شرایط کرونا که زمان آموزش محدود است و نقش وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 شهریور آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب درسی

31 شهریور آخرین فرصت ثبت سفارش کتاب درسی