مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-12بين الملل

هشدار انگلیس درباره حملات تروریستی مشابه 11 سپتامبر


تردیدی نیست که رویدادهای اخیر در افغانستان برخی از افراطگراها را دلگرم و جسور کرده است، از این رو هوشیاری ما دقیقا در مورد این قبیل خطرات، در کنار طیفی از دیگر تهدیدها، - چیزی است که سازمان (تحت مدیریت) من بر روی آن تمرکز دارد.

مقام ارشد سرویس اطلاعات داخلی انگلیس (MI5) قدرت گرفتن طالبان در افغانستان را یک تقویت روحیه برای گروه های افراطی جهت انجام حملات تروریستی در کشورهای دیگر خواند و در مورد خطر حمله دیگری مشابه حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 به ایالات متحده، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، کن مک کالوم، رییس اداره امنیت داخلی انگلیس MI5 ، گفت، نگرانی بزرگی که از افغانستان می آید، در کنار تاثیرات درونی آن، این خطر است که تروریست ها بازسازی شوند و بار دیگر از طریقی توسعه یافته تر و با توطئه های پیشرفته تر از آنچه در یازدهم سپتامبر با آن مواجه شدیم، در برابر ما خودنمایی کنند.

رییس MI5 گفت: تردیدی نیست که رویدادهای اخیر در افغانستان برخی از افراطگراها را دلگرم و جسور کرده است، از این رو هوشیاری ما دقیقا در مورد این قبیل خطرات، در کنار طیفی از دیگر تهدیدها، چیزی است که سازمان (تحت مدیریت) من بر روی آن تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انگلیس درباره حملات تروریستی مشابه 11 سپتامبر

هشدار انگلیس درباره حملات تروریستی مشابه 11 سپتامبر