مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-12اقتصادي

ساخت موزه منطقه ای خوزستان به مرحله نماکاری رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در بازدید از روند تولید قطعات پیش ساخته نمای  موزه  منطقه ای خوزستان گفت: اجرای این طرح به بزرگ ترین کارخانه تولید قطعات G.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در بازدید از روند تولید قطعات پیش ساخته نمای  موزه  منطقه ای خوزستان گفت: اجرای این طرح به بزرگ ترین کارخانه تولید قطعات G.

F.

R.

C واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحکمت الله موسوی اظهار کرد: باتوجه به اهمیت اجرای دقیق و باکیفیت نمای موزه منطقه ای خوزستان، از نزدیک روند تولید و ساخت قطعات مربوط به نمای موزه را پیگیری و ارزیابی کردم.

او با اشاره به این که اجرای طرح یادشده، به شرکت دیسمان اصفهان، بزرگ ترین و باتجربه ترین کارخانه تولید قطعات G.

F.

R.

C در کشور واگذار شده افزود: به منظور پیگیری و پایش از مراحل تولید و برنامه ریزی برای نحوه ارسال این قطعات در زمان فشرده، جلسه ای با مدیران شرکت دیسمان در محل کارخانه برگزار و پس از آن از خط تولید و بارانداز کارخانه بازدید میدانی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان تصریح کرد: باتوجه به ابعاد بزرگ این قطعات که به طور میانگین 6/20*3 متر است، بارگیری و حمل و تخلیه این قطعات دارای حساسیت و نیاز به بررسی مسائل فنی دقیق، از انتخاب نوع کشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موزه منطقه ای خوزستان به مرحله نماکاری رسید

ساخت موزه منطقه ای خوزستان به مرحله نماکاری رسید