مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-12سياسي

شمخانی خواستار اخراج سریع گروههای تروریستی از عراق شد


در دیدار نخست وزیر عراق، شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تحرکات فزاینده گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را نگران کننده و مخل امنیت مرزهای دو کشور خواند و بر لزوم خلع سلاح فوری و اخراج سریع آنان از عراق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر عراق تحرکات فزاینده گروه های تروریستی در منطقه کردستان عراق را نگران کننده و مخل امنیت مرزهای دو کشور خواند و بر لزوم خلع سلاح فوری و اخراج سریع آنان از عراق تاکید کرد.

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان بعدازظهر امروز (یکشنبه) با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دیدار و درباره مسائل دوجانبه و آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه گفت وگو کرد.

در این دیدار دریابان شمخانی با استقبال از ابتکار عمل دولت عراق در برگزاری نشست بغداد تصریح کرد: تمرکز بر اشتراک مساعی و همگرایی کشورهای منطقه بدون حضور کشورهای فرامنطقه ای می بایست در دستور کار دائمی کشورهای منطقه باشد.

گفتنی است نشست منطقه ای ممایت از عراق ششم شهریور ماه در بغداد برگزار و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هم در رأس هیأتی در این نشست شرکت و سخنرانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی خواستار اخراج سریع گروههای تروریستی از عراق شد

شمخانی خواستار اخراج سریع گروههای تروریستی از عراق شد