مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-12سياسي

تشدید مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج


معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشدید همه مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج است و همه مولفه های طرح با یکدیگر باید دنبال شوند چراکه همچون زنجیره متصل به یکدیگر و مکمل هم هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشدید همه مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج است و همه مولفه های طرح با یکدیگر باید دنبال شوند چراکه همچون زنجیره متصل به یکدیگر و مکمل هم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سردار ابراهیم نجفی در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) در ستاد سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در روزهای گذشته مهمترین اولویت کشور مقابله با بیماری منحوس کرونا و رفع مشکلات معیشتی مردم است که سپاه و بسیج در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه توان و امکانات خود را پای کار آورده است.

وی گفت: فلسفه وجودی سپاه دفاع همه جانبه از اسلام، انقلاب و ارزش های اسلامی است و امروز تلاش برای تامین سلامت و کمک به کاهش آسیب های بیماری کرونا مصداق دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و سپاه در این خصوص تمام قد در میدان است.

یکی از مهمترین اقدامات سپاه در طول بیماری کرونا اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که بسیجیان در ابعاد مختلف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج

تشدید مولفه های طرح شهید سلیمانی در دستور کار سپاه و بسیج