مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-12اقتصادي

مشکل کمبود نهاده دامی در سطح کشور با آزادسازی از گمرک رفع می شود


معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کمبود نهاده های دامی به علت خشکسالی و افزایش میزان تقاضا گفت: مشکل کمبود نهاده ها در سطح کشور با آزادسازی از گمرک رفع می شود.

- ، مرتضی رضایی عصر یکشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل کمبود نهاده های دامی در کشور گفت: متأسفانه در طی ماه های اخیر دامداران به ویژه در بخش روستایی به دلیل خشکسالی اخیر و افزایش میزان تقاضا با کمبود نهاده دامی مواجه شدند.

وی بیان داشت: با آزادسازی نهاده های دامی از گمرک و نیز رفع مشکل حمل و نقل آن به زودی مشکل کمبود نهاده ها در سطح کشور و به تبع آن در شهرستان فیروزکوه رفع شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی میزان تخصیص سهمیه نهاده های دامی به شهرستان را منوط به میزان جمعیت دامی شهرستان دانست و عنوان داشت: باید سرشماری دقیقی از جمعیت دامی شهرستان صورت گیرد و حسب اطلاعات ثبت شده سهمیه مورد نظر برای دامداران بویژه در 6 ماهه دوم سال که دسترسی به مراتع کمتر است در نظر گرفته شود.

وی در پایان به مشکلات دو مجتمع تجمیعی دامداری در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری در خصوص مشکلات این دو مجتمع که عمدتاً ناشی از عدم صدور پروانه است در دستور کار قرار خواهد گرفت تا به زودی شاهد اجرای طرح تجمیعی دامداری های صنعتی و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نهاده دامی در سطح کشور با آزادسازی از گمرک رفع می شود

مشکل کمبود نهاده دامی در سطح کشور با آزادسازی از گمرک رفع می شود