مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-12سياسي

دخالت آمریکا در منطقه جز بی ثباتی حاصلی ندارد


حضور و دخالت آمریکا در منطقه، جز بی ثباتی، ناامنی و وارد شدن خسارت های بزرگ مادی و معنوی به مردم منطقه حاصلی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان بعدازظهر امروز (یکشنبه، 21 شهریور) با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه گفتگو کرد.

در این دیدار دریابان شمخانی با استقبال از ابتکار عمل دولت عراق در برگزاری نشست بغداد گفت: تمرکز بر اشتراک مساعی و همگرایی کشورهای منطقه بدون حضور کشورهای فرامنطقه ای باید در دستور کار دائمی کشورهای منطقه باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تحرکات فزاینده گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را نگران کننده و مخل امنیت مرزهای دو کشور دانست و بر لزوم خلع سلاح فوری و اخراج سریع آنان از عراق تأکید کرد.

دریابان شمخانی با اشاره به همکاری برخی کشورهای سازش کار منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: این گونه اقدامات که در چارچوب دکترین جدید امنیت ملی آمریکا در منطقه صورت می گیرد نه تنها کمکی به ایجاد امنیت و ثبات نمی کند، بلکه موجب تصاعد بحران و تشدید ناامنی در منطقه خواهد شد.

وی بیان کرد: 20 سال اشغال فاجعه بار افغانستان توسط آمریکا ثابت کرد حضور و دخالت آمریکا در منطقه، جز بی ثباتی، ناامنی و وارد شدن خسارت های بزرگ مادی و معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت آمریکا در منطقه جز بی ثباتی حاصلی ندارد

دخالت آمریکا در منطقه جز بی ثباتی حاصلی ندارد