مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-12اجتماعي

تحصیل 280 هزار دانش آموز قمی در سال جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با عنوان اینکه بازگشایی مدارس به صورت تلفیقی حضوری و مجازی خواهد بود، گفت: 280 هزار دانش آموز قمی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی در تالار همایش های خانه معلم برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه استان قم 16 هزار فرهنگی و حدود 280 هزار دانش آموز وجود دارد که نشان از گستردگی مجموعه آموزش و پرورش استان قم است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس در کشور کسب کرده است.

وی در ادامه برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم را در خرداد ماه امسال مورد اشاره قرار داد و گفت: در حالی این دانش آموزان در آزمون شرکت کردند که تمام شرایط و ضوابط بهداشتی رعایت شده بود و دانشگاه علوم پزشکی در این راستا به آموزش و پرورش نمره 100 داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه آمادگی داریم در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس بازگشایی شود و ایده های گوناگونی در این زمینه آماده شده است، تصریح کرد: ما مطیع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم اما در خواست شده برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید بررسی مناسب انجام شود و شرایط یک استان را برای سایر استان ها تعمیم ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 280 هزار دانش آموز قمی در سال جدید

تحصیل 280 هزار دانش آموز قمی در سال جدید