مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-12اقتصادي

مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند


مدیر کل امور شهری و روستایی استاندار تهران با اشاره به اینکه ایجاد منابع درآمدی پایدار یک اصل استراتژیک است گفت: مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند.

- ، علیرضا طاهری نسب ظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار پیشوا اظهار داشت: امروزه رشد سریع شهرها یک ویژگی جمعیتی کشورها بوده و 90 درصد جمعیت در شهرها ساکن هستند.

طاهری نسب گفت: رشد سریع شهرها این سوال را مطرح می کند که آیا توانسته ایم تعلق خاطر و شرایط زیست را برای شهروندان فراهم، کیفیت زندگی آنان را افزایش و مشارکت شهروندان را در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر امور بالا ببریم؟ پاسخ به این سوالات باعث می شود درک صحیحی از زندگی شهری داشته باشیم.

وی افزود: می طلبد مدیران شهری، مدیریت درآمد را در اولویت قرار دهند و ایجاد منابع درآمدی پایدار را به عنوان یک اصل استراتژیک جز برنامه های مهم خود تلقی کنند و مدیریت هزینه و حذف هزینه های اضافی نیز از دیگر عوامل اساسی توسعه پایدار شهری محسوب می شود.

مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهر پاک و سبز و حمایت از مشارکت شهروندان از دیگر مشخصه های یک شهر توسعه یافته است عنوان داشت: اگر بتوانیم مشارکت همه جانبه مردم را به یک نیاز اجتماعی تبدیل کنیم به یکی از عوامل اصلی توسعه پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند

مدیران شهری پیشوا مدیریت درآمد و هزینه را در اولویت کار قرار دهند