مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-12سياسي

روزمرگی، آفت دستگاه های اجرایی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه روزمرگی، آفت دستگاه های اجرایی است، گفت: در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص ها و ماموریت ها هستیم.

- حجت الاسلام شعبانی در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی، با اشاره به مهم ترین ماموریت ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

وی افزود: در شهرستان های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص های پیش رو برای سال 1400 در شهرستان ها نیز اجرا می شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه ها و ماموریت ها هستند.

وی با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت ها با تمام توان برای تحقق شاخص ها تلاش می کنیم، گفت: با اینکه امکانات موجود با ماموریت ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام ماموریت های مشخص شده اقدام کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی به اهمیت برنامه های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزمرگی، آفت دستگاه های اجرایی است

روزمرگی، آفت دستگاه های اجرایی است