مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-12اقتصادي

وقتی کمبودها فرصت می شود؛ مروری بر بزرگترین و مجهزترین مزرعه شترمرغ جنوب فارس


کارآفرین موفق فیروزآبادی با تولید بیش از 3000 جوجه شترمرغ و پرواربندی بیش از 1000 قطعه در سال، رکورددار تولید در استان فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد: شترمرغ ظاهر منحصر به فردی دارد که و یک ماهه شترمرغ را به متقاضیان ارائه می دهد.

پرورش شتر مرغ سوددهی خوبی دارد.

این جوان موفق می گوید: پرورش شتر مرغ یکی از طرح های جذاب، با سوددهی خوب است که هر سال می تواند گسترش یابد.

  وی افزود: شتر مرغ در میان طیور مقاومت بسیار خوبی در برابر بیماری و شرایط محیطی دارد و از همه مهم تر هزینه نگهداری آن نسبت به سایر پرندگان کم تر است؛ که این توجه و حمایت بیشتر مسئولین را می طلبد.

مهم ترین فعالیت ها در این مزرعه شترمرغ روستا می گوید: مهم ترین فعالیت ما در زمینه خدمات:  ارائه دوره های عملی پیشرفته تخصصی پرورش شتر مرغ شام: دوره های اصول صرف هزینه در شتر مرغ، اصول انتخاب محل و ساخت جایگاه، اصول نگهداری مولدین، به صورت لاشه و گوشت خالص، روغن شتر مرغ، آلایشات شامل: کتف و بال و گردن و جگر، شاه پر شتر مرغ، پر بدن شتر مرغ، چرم خام و فرآوری شده نیز، از دیگر محصولاتی است که به مشتریان ارائه می دهیم.

گوشت شتر مرغ کم چرب تر و سالم تر است این کارآفرین موفق می گوید: گوشت شتر مرغ از فواید زیادی برخورداراست و از گوشت های سالم به شمار می رود؛ گوشت شتر مرغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کمبودها فرصت می شود؛ مروری بر بزرگترین و مجهزترین مزرعه شترمرغ جنوب فارس

وقتی کمبودها فرصت می شود؛ مروری بر بزرگترین و مجهزترین مزرعه شترمرغ جنوب فارس