مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-12اجتماعي

پیش دبستانی، دوره آموزش ضروری امّا غیر اجباری


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص اهمیت ثبت نام دوره پیش دبستانی اظهار کرد: دوره پیش دبستانی یک دوره آموزش کاملا رسمی و بسیار ضروری برای کودکان 5 ساله است امّا غیر اجباری بودن آن باعث شده خانواده ها در جریان اهمیت پیش دبستانی .

- ایسنا/قم معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص اهمیت ثبت نام دوره پیش دبستانی اظهار کرد: دوره پیش دبستانی یک دوره آموزش کاملا رسمی و بسیار ضروری برای کودکان 5 ساله است امّا غیر اجباری بودن آن باعث شده خانواده ها در جریان اهمیت پیش دبستانی قرار نگیرند در حالی که تفاوت معنا داری بین دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده اند با دانش آموزی که این دوره را ندیده اند وجود دارد.

مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در شبکه استانی نور با بیان اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح ملی و استانی هستیم گفت: شروع سال تحصیلی در مقطع ابتدایی از اول مهرماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری جلسه آشنایی دانش آموزان ابتدایی با معلمان به صورت حضوری در مدارس گفت: قطعا مدارس اجازه برگزاری هیچ کلاس حضوری را ندارند و رسما به مدارس دولتی و غیر دولتی ابلاغ کردیم که مجوز برگزاری کلاس حضوری حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش دبستانی، دوره آموزش ضروری امّا غیر اجباری

پیش دبستانی، دوره آموزش ضروری امّا غیر اجباری