مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-12پزشكي

تاکید وزیر بهداشت بر اعتباربخشی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی


وزیر بهداشت با تاکید بر ساماندهی و تقویت پرونده الکترونیک سلامت و اعتباربخشی و ارزیابی مراکز تحقیقاتی گفت: پژوهش های علوم پزشکی باید در تمام ابعاد و حوزه ها تسری پیدا کنند.

- به نقل از وزارت بهداشت، نشست وزیر بهداشت به منظور بررسی اقدامات انجام شده و اهداف پیش روی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با حضور معاون و مدیران این معاونت، برگزار شد.

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز ضمن بازدید از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در نشست با معاون و مدیران این معاونت، به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های پیش روی حوزه تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، پرداخت.

تاکید بر ساماندهی و تقویت پرونده الکترونیک سلامت به منظور جمع آوری داده های نظام سلامت وزیر بهداشت در این جلسه ضمن تاکید بر ساماندهی و تقویت پرونده الکترونیک سلامت به منظور جمع آوری داده های نظام سلامت، گفت: پژوهش متکی بر داده است و این داده ها را باید تکمیل کنیم.

وی گفت: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت باید نقش ستادی و سیاستگذاری داشته باشد و بازوی اجرایی آن، دانشگاه های علوم پزشکی کشور باشند.

دکتر عین اللهی ضمن تاکید بر اعتباربخشی و ارزیابی مراکز تحقیقاتی، خاطرنشان کرد: پژوهش ها باید در تمام ابعاد و حوزه ها تسری پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر بهداشت بر اعتباربخشی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی

تاکید وزیر بهداشت بر اعتباربخشی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی