مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-12فرهنگي

جشن روز سینما در سالن های خالی


وقتی فیلم دیده نشود کم کم ساخته هم نمی شود و اگر ساخته هم شد هرجایی نمی شود آن را دید مگر این که خودت و فیلمت سفارشی باشی که آن هم قصه اش جداست.

- هرسال روزها قبل از رسیدن بیست و یکم شهریور که روز سینما است، گروه های سینمایی و مراکز فرهنگی و هنری در تکاپوی بزرگداشت این روز بودند و برنامه ها و جشن ها برای پاسداشت سینما برگزار می شد، اما دو سال است که قدم ویروسی سهمگین همه چیز را عوض کرده و دیگر خبری از جشن نیست و سینمایی که بهانه ی دورهمی می شد، خود تعطیل است و سینماگران زیادی دیگر در بین ما نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالن های سینما خالی است و فیلم دیدن ها مجازی شده، بسیاری از سینماگران به انزوا رفتند و همه از تحول و تغییر سینما پس از این دوران می گویند، اما به هر حال امروز روز سینما است و اگر چه جشنی نیست، اما فیلم و سینما فراموش شدنی نیست و باید یادش را در این دوران رکود هم زنده نگه داشت.

برای همین به سراغ چند سینماگران کرمانی رفتم و از آنها پرسیدم به عنوان یک سینماگر در آستانه رسیدن روز سینما از حس و حال و دغدغه تان در این دوران کرونا بگویید؛ پاسخ های علیرضا فخری زاده ، هادی مهدوی ، علیرضا فدایی کرمانی ، بابک دقیقی و مسعود اشجعی بیان کننده ی حال سینما در این روزها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز سینما در سالن های خالی

جشن روز سینما در سالن های خالی