مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-12سياسي

استاندار البرز: هیچ برنامه ای در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خدا را شاکریم که کار دولت با قدرت و انرژی فراوان آغاز شده و در این مسیر همه ما وظیفه داریم در هر پست و منصبی هستیم با جدیت و اهتمام لازم به روند تحقق اهداف سرعت بخشیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خدا را شاکریم که کار دولت با قدرت و انرژی فراوان آغاز شده و در این مسیر همه ما وظیفه داریم در هر پست و منصبی هستیم با جدیت و اهتمام لازم به روند تحقق اهداف سرعت بخشیم.

عزیزاله شهبازی در جلسه شورای فرمانداران، معاونان و مدیران کل استانداری که روز یکشنبه 21 شهریور برگزار شد، با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که گویا سال ها قرار است در پست های خود حاضر و پاسخگو باشیم، افزود: از سوی دیگر باید همانند سربازی جان برکف برای نظام آماده باشیم که در سنگر دیگری انجام وظیفه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: هیچ کاری در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند و ضرورت دارد در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از سیاست های دولت محترم، برای به سرانجام رساندن پروژه ها و برنامه ها نظام مند و پویا باشیم.

شهبازی گفت: خدا را شاکریم که کاردولت با قدرت و انرژی فراوان آغاز شده و در این مسیر همه ما وظیفه داریم در هر پست و منصبی هستیم با جدیت و اهتمام لازم به روند تحقق اهداف سرعت بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: هیچ برنامه ای در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند

استاندار البرز: هیچ برنامه ای در استان نباید معطل و بلاتکلیف بماند