مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-12پزشكي

کاهش مراجعه سرپایی به بیمارستان های البرز


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تزریق دز سوم برای آن بخش از کادر بهداشت و درمان که سن بالا و بیماری زمینه ای دارند تزریق توصیه می شود و برای افراد عادی تزریق دز سوم نیاز نیست.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: تزریق دز سوم برای آن بخش از کادر بهداشت و درمان که سن بالا و بیماری زمینه ای دارند تزریق توصیه می شود و برای افراد عادی تزریق دز سوم نیاز نیست.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شیب ابتلا به کرونا در البرز نزولی شده، اظهار کرد: با کاهش مراجعان سرپایی و بیماران بستری و همچنین افزایش میزان رعایت پروتکل ها امیدوارم شیب نزولی ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه حداکثر ایمنی در مقابل کرونا چه زمانی ایجاد می شود، گفت: از دو هفته بعد از تزریق واکسن، بدن به حداکثر ایمنی در مقابل این ویروس می رسد.

بابایی در پاسخ به اینکه میزان دوام این ایمنی چقدر است، توضیح داد: مدت ماندگاری این ایمنی دقیقا مشخص نیست و با توجه به جنسیت، سن، ژنتیک ، تجربه ابتلای قبلی و .

متفاوت است.

این مسئول افزود: بدون شک با مرور زمان میزان آنتی بادی بدن در مقابل این ویروس کاهش پیدا می کند ولی علاوه بر آنتی بادی، بدن ما دارای ایمنی سلولی هم هست که برخی می گویند ایمنی سلولی در مقابل این ویروس دائمی است ولی در مجموع به طور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعه سرپایی به بیمارستان های البرز

کاهش مراجعه سرپایی به بیمارستان های البرز