مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-12سياسي

ویرایشش قدرت اثرگذاری کنگره عظیم اربعین حسینی در همگرایی دنیای اسلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به قدرت نرم مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: کنگره عظیم اربعین حسینی و بزرگترین اجتماع جامعه بشری در روز اربعین می تواند در همگرایی دنیای اسلام بسیار اثرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در سومین جلسه قرارگاه ستاد عملیات نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط جهان ائم از شیعه و سنی و دیگر ادیان الهی، افزود: این کنگره عظیم و میلیونی بزرگ ترین مراسم مذهبی جهان است که قدرت نرم جوامع اسلامی به ویژه شیعیان را به رخ جهانیان می کشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پیام روشن این کنگره عظیم مسلمانان و تاثیر این حرکت عظیم در همگرایی دنیای اسلام، تصریح کرد: مهم ترین درس و عبرت حرکت خونین حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا و واقعه کربلا دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی است و راز ماندگاری این نهضت ، ایستادگی در مبانی و اصول اسلامی و الهی است.

شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی، تاکید کرد: اربعین حسینی خود یکی از مهم ترین عوامل افزایش و گسترش تشیع در سال های اخیر بوده است و حضور همه مسلمانان به ویژه شیعیان جهان از اقصی نقاط جهان موجب اقتدار شیعیان و دنیای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایشش قدرت اثرگذاری کنگره عظیم اربعین حسینی در همگرایی دنیای اسلام

ویرایشش قدرت اثرگذاری کنگره عظیم اربعین حسینی در همگرایی دنیای اسلام