مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-12سياسي

دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل با بخش ویژه مقاومت و بیداری اسلامی برگزار می شود


معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فهما از برگزاری دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل با بخش ویژه مقاومت و بیداری اسلامی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور فهما با اشاره به برگزاری دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل در سال 1400 اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های ادبی کانون های کشور در رواق قلم و موضوع شعر و با هدف کشف استعدادهای برتر در این حوزه  دومین  سوگواره ملی شعر آیینی ایل را  به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فهما استان کهگیلویه و بویر احمد همزمان با ماه محرم و صفر 1400 برگزار می کند.

وی با بیان اینکه نخستین سوگواره ایل سال گذشته در قالب طرح ملی ایران قوی  و در دو سبک کلاسیک و آزاد برگزار شد، گفت: این سوگواره با استقبال هنرمندانی مسجدی مواجه شده و قریب به 850 اثر به دبیرخانه رسید که بعد از دو مرحله داوری 6 نفر برگزیده کشوری انتخاب و معرفی شدند.

سعادتی با بیان اینکه نخستین سوگواره ایل سال گذشته در قالب طرح ملی ایران قوی برگزار شد، گفت: این سوگواره با استقبال هنرمندانی مسجدی مواجه شده و قریب به 850 اثر به دبیرخانه رسید که بعد از دو مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل با بخش ویژه مقاومت و بیداری اسلامی برگزار می شود

دومین سوگواره ملی شعر آیینی ایل با بخش ویژه مقاومت و بیداری اسلامی برگزار می شود