مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-12سياسي

ضرورت درختکاری در معابر و جاده های روستایی گلستان برای مقابله با ریزگرد


درختکاری در معابر و جاده های روستایی با نظارت بخشداران و با حمایت منابع طبیعی می تواند ضمن ایجاد زیبایی هایی بصری مانعی برای ریزگردها و حفظ خاک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در نشست با بخشداران سراسر استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل امور روستایی اظهار کرد: بخشداران اولین و مهمترین حلقه واسط وزارت کشور با دستگاه های اجرایی هستند و از ظرفیت های بالایی به عنوان نماینده حاکمیت برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: درختکاری موضوعی مهم در روستاها و شهرهاست و می تواند با استفاده از اهرم هایی چون پایان کار ساختمان الزام کاشت درخت را فراهم آورد.

استاندار گلستان گفت: درختکاری در معابر و جاده های روستایی با نظارت بخشداران و با حمایت منابع طبیعی می تواند ضمن ایجاد زیبایی هایی بصری مانعی برای ریزگردها و حفظ خاک شود.

حق شناس خاطرنشان کرد: طرح هایی همچون طرح هادی و یا ایجاد بوم گردی در روستاها که با همکاری بخشداری ها صورت گرفته می تواند زمینه بهبود اقتصاد روستا، آبادانی روستا و اشتغال و توسعه را فراهم آورد.

در این نشست از بخشداران سراسر استان تقدیر و از کتاب حقوق و قوانین روستایی و پکیج آموزشی روستایار سه ویژه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت درختکاری در معابر و جاده های روستایی گلستان برای مقابله با ریزگرد

ضرورت درختکاری در معابر و جاده های روستایی گلستان برای مقابله با ریزگرد