مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-12بين الملل

بازدید خبرنگاران خارجی از کمپ پناهجویان افغانستانی در زاهدان


شماری از نمایندگان رسانه های خارجی در سفری یک روزه، از کمپ پناهجویان افغانستانی در شهرستان «زاهدان» و منطقه مرزی «میلک» در استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، در این تور یک روزه که به همت اداره کل رسانه های خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، نمایندگانی از کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و امریکایی از جمله ترکیه، چین، فرانسه، روسیه، قطر و آمریکا حضور داشتند.

بازدید از کمپ پناهجویان افغانستانی الغدیر و مصاحبه با خانواده ها و مسئولین کمپ مذکور، بازدید از سالن پیشخوان خدمات به اتباع، بازدید از اردوگاه بازگشتی و همچنین بازدید از محل اسکان خانواده های جدیدالورود متقاضی اقامت و پناهندگی در شهرستان زاهدان و اردوگاه میلک در منطقه مرزی میلک و تهیه گزارش تصویری از پناهجویان افغانی ازجمله برنامه های اصلی این تور رسانه ای بود.

شایان ذکر است، باتوجه به تحولات اخیر در منطقه مرزی ایران و افغانستان، بازدید خبرنگاران و نمایندگان رسانه های خارجی از منطقه مرزی میلک و مصاحبه با پناهجویان افغانی فرصت مناسبی برای ارائه گزارش های شفاف از منطقه مرزی میلک، و بازتاب آن در رسانه های خارجی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران خارجی از کمپ پناهجویان افغانستانی در زاهدان

بازدید خبرنگاران خارجی از کمپ پناهجویان افغانستانی در زاهدان