مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-12حوادث

محل های تفریحی و عمومی نباید مرکز تجمع معتادان باشد


به هیچ عنوان نباید محل های عمومی و تفریحی مرکز تجمع معتادان باشد، نیروی انتظامی این امر در دستور کار قرار داده و به صورت جدی به مسئله ورود پیدا کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به هیچ عنوان نباید محل های عمومی و تفریحی مرکز تجمع معتادان باشد، نیروی انتظامی این امر در دستور کار قرار داده و به صورت جدی به مسئله ورود پیدا کند.

اقبال عباسی 21 شهریورماه در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد معتادان مراجعهکننده به کمپ های استان، اظهار کرد: باید تمرکز بر حرفه آموزی معتادان مراجعه کننده به کمپ ها باشد تا بعد از ترک اعتیاد بتوانند از تسهیلاتی که در زمینه خوداشتغالی به آن ها اعطا می شود، استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تیمی متشکل از اداره کل بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، اداره کل امور اجتماعی استانداری یا فرمانداری از کمپ های ترک اعتیاد استان بازرسی به عمل آورد، سپس مسائل و مشکلات حاصل از بازرسی ها در هر جلسه ارائه شود.

وی بیان کرد: هر چه اقدامات در زمینه اعتیاد، از طریق پژوهش، بررسی و پیگیری های علمی انجام شود، قطعا به همان اندازه نتیجه حاصل می شود در غیر اینصورت، ضربات جبران ناپذیری را به همراه دارد، همچنین می توان در انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل های تفریحی و عمومی نباید مرکز تجمع معتادان باشد

محل های تفریحی و عمومی نباید مرکز تجمع معتادان باشد