مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-12سياسي

خوزستان برخوردار از نعمات و کم برخوردار از امکانات است


امیدواریم با توجه ویژه ای که رییس جمهور با انتصاب استاندار ویژه و ما هم با در نظر گرفتن بازرسی ویژه به خوزستان داشته ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اهواز، حجت السلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کشور در جلسه معارفه بازرس ویژه خوزستان اظهار کرد: امیدواریم با توجه ویژه ای که رییس جمهور با انتصاب استاندار ویژه به خوزستان داشته و ما هم بازرسی ویژه در نظر گرفته ایم، مشکلات استان یکی پس از دیگری حل شود و روزی فرا برسد مشکلات کارگری، فاضلاب، تنش های آبی و.

نداشته باشیم.

وی افزود: خوزستان در عین حال که بسیار برخوردار از نعمات فراوان است اما کم برخوردار از امکانات بوده و وضعیت موجود در شان مردم عزیز نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم در استان مطالبات به حق دارند بیان کرد: این مطالبات دولت را بر آن داشت که در اولین انتصاب، استاندار خوزستان آن هم به عنوان ویژه که دارای اختیاراتی بیش از استان های دیگر است، معرفی کنند.

رییس سازمان بازرسی کشور با تاکید بر اینکه هیچکس از نظارت مستثنی نیست خاطرنشان کرد: به عنوان عالی ترین دستگاه نظارتی کشور وظایفی برای مقابله با تخلفات داریم، اما قطعاً بدون هماهنگی و مسوولیت پذیری نیروهای دستگاه های اجرایی موفق نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان برخوردار از نعمات و کم برخوردار از امکانات است

خوزستان برخوردار از نعمات و کم برخوردار از امکانات است