مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-12فرهنگي

آغاز فعالیت سینماها با رعایت فاصله گذاری در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در روز سینما از بازگشایی سینماها و تئاتر در استان خبر داد و گفت: بازگشایی ها طبق دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، عباس زارع در دیدار با هنرمندان این شهرستان ضمن تبریک روز تئاتر شاهد بودیم تا جایی که در آمد 40 درصدی این مشاغل به صفر رسید و ان شاءالله با رعایت کامل پروتکل ها با بازگشایی سینماها و سالن تئاتر این مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه باید به شبکه خانگی توجه ویژه شود، افزود: بخشی از واقعیت های جامعه در شبکه های خانگی به نمایش در می آید و وظیفه ما حفظ و صیانت از هنرمندان و توجه ویژه به صدور مجوز و توجه ویژه در بخش نمایش خانگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در روز سینما از بازگشایی سینماها و تئاتر در استان خبر داد و گفت: بازگشایی ها طبق دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری باشد.

در این دیدار از فعالیت های دو هنرمند نادر مقدس کارگردان، فیلمنامه نویس و مدرس و عضو شورای مرکزی کانون سینما ایران و افسانه مرادی تهیه کننده و کارگردان تئاتر و محقق سینمایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام3141/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سینماها با رعایت فاصله گذاری در مازندران

آغاز فعالیت سینماها با رعایت فاصله گذاری در مازندران