مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-12سياسي

دوران دفاع مقدس صحنه همدلی بود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: امنیت و عزت امروز کشور مرهون فداکاری، جهاد، تلاش خالصانه و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است که البته با یکپارچگی و همدلی به این موهبت الهی رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان های انقلاب بود، لیکن هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تحکیم وحدت و همدلی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان پیگیری امورات اشتغال، اجرای صحیح و هدفمند طرح سپاس و تکریم جامعه هدف، رسیدگی به مسائل حوزه آموزش، همکاری در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و یادوارهای شهدا، تلاش در حوزه درمان و ارزیابی شش ماهه عملکرد حوزه های مختلف را ضروری دانست و عنوان کرد: جامعه ایثارگری به ویژه والدین معظم شهدا بیش از گذشته باید مورد توجه، رسیدگی، حمایت و مساعدت قرار بگیرند، این عزیزان یادگاران و اسوه های ارزشمند جامعه محسوب می شوند.

ناوکی با بیان اینکه وحدت ملی و تبعیت از رهبری واحد رمز موفقیت است، گفت: امنیت و عزت امروز کشور مرهون فداکاری، جهاد، تلاش خالصانه و جانفشانی شهدا، جانبازان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دفاع مقدس صحنه همدلی بود

دوران دفاع مقدس صحنه همدلی بود