مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-12ورزشي

ضرورت ورود نهادها و موسسات غیردولتی برای توسعه ورزش همگانی


استاندار گیلان با اشاره به اثربخشی ورزش در حوزه های مختلف بر ضرورت ورود نهادها و مؤسسات غیردولتی برای حمایت از توسعه ورزش همگانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ورزش گیلان با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در جامعه، اظهار کرد: ورزش موجب انسجام ملی و نشاط و پویایی جامعه می شود و این ظرفیت های بزرگ رکن مهمی در توسعه یافتگی محسوب می شوند.

استاندار گیلان یکی از آثار ورزش همگانی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را ایجاد امید و شادابی دانست و افزود: بخشی از سبد امید جامعه سلامت، ورزش و نشاط است و تمام کسانی که از تکنیک های ورزشی آگاهی دارند و در سطح جهانی به منصه ظهور می رسانند، موجبات افتخارات ملی را فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه دولت و مؤسسات دولتی و مؤسسات عمومی غیردولتی و نیمه دولتی باید بتوانند حسب مسئولیت اجتماعی خود به حوزه ورزش کنند، تصریح کرد: متولی امر حمایت از ورزش تنها اداره کل ورزش و هیئت های ورزشی نیست بلکه همه سازمان ها خصوصاً شهرداری ها باید حامی ورزش باشند.

استاندار گیلان با اشاره به حضور بانوان محجبه ایرانی در مسابقات جهانی به ویژه المپیک، عنوان کرد: درخشش زنان مسلمان ایرانی در سطح جهانی فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را به دنیا مخابره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود نهادها و موسسات غیردولتی برای توسعه ورزش همگانی

ضرورت ورود نهادها و موسسات غیردولتی برای توسعه ورزش همگانی