مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-12سياسي

فقط بستگان درجه یک به وادی رحمت تبریز مراجعه کنند


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه تعداد متوفیان کرونایی همچنان در حال افزایش است، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای تدفین متوفیان عادی فقط 15 نفر از بستگان درجه یک در مراسم تشییع حضور یابند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه تعداد متوفیان کرونایی همچنان در حال افزایش است، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای تدفین متوفیان عادی فقط 15 نفر از بستگان درجه یک در مراسم تشییع حضور یابند.

فرخ جلالی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد پیشگیری از کرونا، طبقه دوم آن دسته از قبور متوفیان کرونایی که یکسال از تاریخ دفن آنان گذشته باشد، قابل واگذاری و دفن خواهد بود.

وی با اشاره به شبهات بهداشتی قبور متوفیان کرونایی، گفت: گرچه به هنگام دفن، مواد ضدعفونی برای میکروب زدایی استفاده می شود ولی با گذشت یکسال، هیچ عفونتی در خاک باقی نمانده و امکان دفن متوفیان عادی در طبقه دوم قبور مذکور فراهم می شود.

وی با بیان اینکه به هنگام دفن اموات کرونایی، هزینه دو قبر از بستگان آنان گرفته شده است، افزود: بستگان متوفیان یاد شده برای تدفین اموات خود، فقط مابه التفاوت قیمت قبور را پرداخت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط بستگان درجه یک به وادی رحمت تبریز مراجعه کنند

فقط بستگان درجه یک به وادی رحمت تبریز مراجعه کنند