مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-12سياسي

امامی: پای پرآبله دولتمردان ها باید جایگزین زخم بسترها شود


پای پرآبله رییس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه نشینی ها و دورکاری ها و وحشت از حضور در میان مردم بودن ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین امامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 شهریور) مجلس گفت: ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران مفتخر است که بزرگ ترین رخداد قرن را رقم زده و آن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انقلابی که به فضل خدا مقتدارانه گام در دهه پنجم نهاده است.

وی ادامه داد: انقلابی که بین دو انقلاب که شروعش بعثت و انقلاب پیامبر رحمت و مهربانی و ائمه اطهار(ع) بود و استمرار انقلاب با زعامت دو سلاله نبوی، علوی و فاطمی و امید آن را داریم که توفیق درک بزرگ ترین رخداد تاریخ را هم داشته باشیم که همانا کمال انقلاب و ظهور آخرین ذخیره الهی و منجی بشریت است و سپردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی مان از دست نایب امام به دست صاحب نظام.

نماینده مردم چناران در مجلس اظهار داشت: انقلابی که با آشنایی زدایی و سنت شکنی شگرف نظامی با ترکیب جمهوریت و اسلامیت به جامعه نظام سلطه وابسته در ایران سترگ نهادینه کرد و اکنون پس از گذشت 40 سال علیرغم تمام شیطنت ها و دشمنی های آمریکا، اروپا و هم پیمانانشان و همراهی های تفاله ها و خودفروختگان داخلی و غرب گرا، یک به یک شاهد تحقق پیشگویی ها و وعده های صادق اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی: پای پرآبله دولتمردان ها باید جایگزین زخم بسترها شود

امامی: پای پرآبله دولتمردان ها باید جایگزین زخم بسترها شود