مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-12فرهنگي

تک آهنگ «پرواز با خورشید» با صدای محمد یادگار منتشرشد


تک آهنگ «پرواز با خورشید» به خوانندگی محمد یادگار خواننده موسیقی ایرانی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- به نقل از روابط عمومی پروژه، قطعه موسیقی پرواز با خورشید چهارمین همکاری محمد یادگار خواننده موسیقی ایرانی و مهرداد پازوکی آهنگساز پیشکسوت منتشر شد.

پژمان بلورچی تهیه کننده موسیقی درباره این اثر گفت: از اسفند سال گذشته محمدیادگار که از خوانندگان موسیقی ایرانی است بعد از سالها تمرکز و تلاش و کسب تجربه در محضر استادان به نام موسیقی ایران برای ارائه یک مجموعه قطعات موسیقی به آهنگسازی مهرداد پازوکی، اولین اثرش را به عنوان به سفرفکر نکن منتشر کرد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

به دنبال آن از ابتدای سال تا کنون نیز 2 اثر دیگر همچون آرزوی نقش برآب و سراب را در پلتفرم های داخلی و خارجی نشر داده و قطعه پرواز با خورشید چهارمین اثر از مجموعه همکاریهای این 2 هنرمند محسوب می شود.

وی ادامه داد:این اثر نیز که همانند سه قطعه قبلی در پلتفرم های داخلی وخارجی در دسترس عموم قرار می گیرد بر اساس شعری از فریدون مشیری و در دستگاه های شوشتری، اصفهان و شور اجرا شده است.

این تهیه کننده موسیقی با اشاره به اینکه چهار قطعه تولید شده کاملا مبتنی بر موسیقی ایرانی هستند، بیان داشت: همانطور که می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک آهنگ «پرواز با خورشید» با صدای محمد یادگار منتشرشد

تک آهنگ «پرواز با خورشید» با صدای محمد یادگار منتشرشد