مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-12سياسي

کارگاه آموزشی «گوگل اسکالر» برگزار می شود


مدرسه روش تحقیق انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران با همکاری انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آموزشی «گوگل اسکالر» را برگزار می کند.

- مدرسه روش تحقیق انجمن علمی جامعه شناسی سیاسی ایران با همکاری انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آموزشی گوگل اسکالر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجوین ایسنا، گوگل اسکالر یک موتور جستجوی اینترنتی است که برای یافتن اطلاعات علمی از قبیل مقالات، مقالات مروری، کتب، پایان نامه ها، مقالات پیش چاپ و چکیده ها از مخازن دانشگاهی، انجمن های حرفه ای، مخازن آنلاین، سایت دانشگاه ها و سایر سایت های معتبر طراحی شده است.

علاوه بر این، گوگل اسکالر ابزارهای دیگری شامل معرفی مقالات مرتبط، تعداد استنادات و این که چه افرادی به یک مقاله استناد داده اند، خروجی استنادی نرم افزارهای مدیریت اسناد و خدمات بسیار دیگری را فراهم می کند.

آشنایی با محیط گوگل اسکالر ، آموزش جستجوی ساده و پیشرفته ، کار با ابزارهای گوگل اسکالر و ساخت حساب کاربری از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده خواهد شد.

این دروه با تدریس دکتر عزیز شمسی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، روز پنجشنبه 25 شهریور ماه، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی «گوگل اسکالر» برگزار می شود

کارگاه آموزشی «گوگل اسکالر» برگزار می شود