مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-12پزشكي

انجام 350 عمل کاشت حلزون شنوایی در همدان


رییس مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور از انجام 350 عمل کاشت حلزون شنوایی در مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور خبر داد.

- فرهاد فراهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از انجام 350 عمل عمل جراحی کاشت حلزون را تحت تاثیر قرار نداد افزود: با توجه به اینکه بیماران کاشت حلزون شرایط خاصی دارند و بین یک تا دو سال ارزیابی و تهیه پروتز آنها طول می کشد، در ایام کرونا جزو بیمارانی بودند که با حفظ پروتکل هایی امکان عمل جراحی داشتند.

فراهانی عنوان کرد: در این راستا با مراجع ذی صلاح و دانشگاه علوم پزشکی استان صحبت های برای انجام عمل شد و توانستیم کار را پیش ببریم.

وی در خصوص هزینه های بیماران گفت: بیش از 12 سال است که قیمت 6 میلیون تومان طبق نظر هیات امنای ارزی وزارت بهداشت از سوی بیمار پرداخت می شود و تغییر نکرده است.

فراهانی با بیان اینکه با تورم موجود این هزینه تعیین شده مبلغ قابل توجهی برای بیمار نیست و بیشتر هزینه ها به عهده دولت است افزود: نسبت به تامین هزینه ها و نیز تهیه قطعات عمل برخی از بیماران مجمع خیرین سلامت، خود مرکز کاشت حلزون شنوایی و موسسه بخشش، بنیاد خیریه کشوری شفا کمک کرده اند که هنوز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بیماران مشکل مالی جدی برای کاشت حلزون شنوایی ندارند و این 6 میلیون مبلغ ناچیز و در حد هزینه جراحی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 350 عمل کاشت حلزون شنوایی در همدان

انجام 350 عمل کاشت حلزون شنوایی در همدان