مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-12بين الملل

اف.بی.آی اولین اسناد سری مرتبط با 11 سپتامبر را منتشر کرد


اف بی آی یک سند 16 صفحه ای طبقه بندی شده مربوط به پشتیبانی لجستیکی ارائه شده به دو هواپیماربای سعودی در حملات 11 سپتامبر 2001 را منتشر کرد.

در این سند تماس هایی که ربایندگان با متحدان سعودی در ایالات متحده داشته اند شرح داده می شود ، - اف بی آی یک سند 16 صفحه ای طبقه بندی شده مربوط به پشتیبانی لجستیکی ارائه شده به دو هواپیماربای سعودی در حملات 11 سپتامبر 2001 را منتشر کرد.

در این سند تماس هایی که ربایندگان با متحدان سعودی در ایالات متحده داشته اند شرح داده می شود ، اما هیچ مدرکی مبنی بر مشارکت دولت سعودی در این طرح ارائه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از هیل، در گزارش اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.

بی.

آی) آمده است: این مدارک در واکنش به دستور اجرایی جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا مورخ سوم سپتامبر 2021 به منظور بررسی اسناد خاص مرتبط با حملات تروریستی یازده سپتامبر 2001 و خارج ساختن آنها از حالت محرمانه منتشر شده است.

این اولین پرونده تحقیقی است که از زمانی که جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا دستور بازنگری در طبقه بندی مطالبی را صادر کرد که سالها از دید عموم خارج شده است.

بایدن در هفته های اخیر با فشار خانواده های قربانیان روبرو شده بود ، کسانی که مدتی است پرونده را در نیویورک دنبال می کنند و مدعی هستند که مقامات ارشد سعودی در این حملات شریک بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف.بی.آی اولین اسناد سری مرتبط با 11 سپتامبر را منتشر کرد

اف.بی.آی اولین اسناد سری مرتبط با 11 سپتامبر را منتشر کرد