مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-12اجتماعي

تمدید طرح ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در زنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ویژه ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان زنجان تا 18 مهرماه امسال تمدید شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح ویژه ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان زنجان تا 18 مهرماه امسال تمدید شد.

سرهنگ عباس مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تمدید طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در زنجان، اظهار کرد: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان تا 18 مهرماه امسال تمدید شد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده نمی شود، افزود: مالکان سایر خودروهایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضایی توقیف شده، برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضایی صادرکننده دستور توقیف مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده که امکان ترخیص آن ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: توصیه می شود شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جهت ترخیص خودرو به مراکز مربوطه مراجعه کرده و حضورشان را به روزهای پایانی موکول نکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید طرح ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در زنجان

تمدید طرح ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در زنجان