مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-12بين الملل

اف بی آی اولین بخش اسناد 11 سپتامبر را منتشر کرد


اف بی آی اولین بخش از چندین سند مربوط به تحقیقات خود درباره حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 و حمایت مورد ظن دولت سعودی از هواپیماربایان را پس از دستور اجرایی جو بایدن منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) روز شنبه اولین بخش از آنچه انتظار می رود چندین سند مربوط به تحقیقات خود درباره حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 و حمایت مورد ظن دولت سعودی از هواپیماربایان باشد را پس از دستور اجرایی جو بایدن رییس جمهور  آمریکا منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، این سند که به تازگی از حالت طبقه بندی خارج شده و مربوط به سال 2016 است، جزییات کار اف بی آی را برای تحقیق درباره حمایت لجستیکی ارائه می دهد که گفته می شود یک مقام کنسولی سعودی و یک مامور اطلاعاتی آن در لس آنجلس به حداقل دو نفر از افرادی که 11 سپتامبر هواپیماها را ربوده بودند، ارائه کرد.

طبق این گزارش، این سند که در بیستمین سالگرد حملات مرگبار 11 سپتامبر منتشر شده، همچنان حاوی ویرایش قابل توجهی است.

در این گزارش به چندین ارتباط و شهادت شهود پرداخته شده که باعث شد اف بی آی به عمر البیومی که ظاهراً دانشجوی سعودی در لس آنجلس بود اما اف بی آی مظنون بود که مأمور اطلاعات سعودی باشد، شک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف بی آی اولین بخش اسناد 11 سپتامبر را منتشر کرد

اف بی آی اولین بخش اسناد 11 سپتامبر را منتشر کرد