مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-12سياسي

قاضی زاده برنامه های تحول خواهانه ای برای خدمت به ایثارگران دارد


نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: قاضی زاده هاشمی برنامه های تحول خواهانه برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در این زمینه بگیرد و این اتفاق افتاده است و رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد اولیه رییس جمهور موافقت کردند و بر این اساس دیگر دغدغه و بهانه ای برای ما جهت پذیرش استعفای قاضی زاده هاشمی وجود ندارد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قاضی زاده هاشمی پزشک و جانباز است.

وی در خراسان معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و دغدغه های ایثارگران را به خوبی می شناسد و برنامه های تحول خواهانه ای دارد.

حسینی گفت: یکی از برنامه های قاضی زاده هاشمی این است که سهم فرهنگ شهادت در کتب درسی مورد توجه قرار گیرد این در حالی است که سال ها پطروس و آندرا در کتب درسی ما وارد کردند و به دنبال آن بودند سند 2030 را هم وارد کنند.

متأسفانه درس شهید فهمیده را از کتب درسی حذف کردند و حتی ماجرای اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی از کتب درسی برداشته شد و به اسم خشونت زدایی، جهاد زدایی کردند.

وی ادامه داد: یک زمانی ناپلوئن در کتب درسی ما وجود داشت و بعد از مدتی به دلیل اینکه این عکس را از کتب درسی برداشتیم، نهادهای بین المللی از ما شکایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده برنامه های تحول خواهانه ای برای خدمت به ایثارگران دارد

قاضی زاده برنامه های تحول خواهانه ای برای خدمت به ایثارگران دارد