مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-12بين الملل

مشعل تشکیل دولت جدید لبنان را تبریک گفت


رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خارج با رییس جمهوری، رییس پارلمان و نخست وزیر لبنان به صورت جداگانه تماس تلفنی برقرار کرد و به آنها تشکیل دولت جدید را تبریک گفت.

- رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خارج با رییس جمهوری، رییس پارلمان و نخست وزیر لبنان به صورت جداگانه تماس تلفنی برقرار کرد و به آنها تشکیل دولت جدید را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، خالد مشعل، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خارج در جریان تماس های تلفنی خود با میشل عون، رییس جمهور، نبیه بری، رییس پارلمان و نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان ضمن عرض تبریک به مناسبت تشکیل دولت جدید، آرزوی موفقیت آمیز بودن فعالیت و اقدامات دولت لبنان و مهار بحران های پیش روی این کشور و ملت آن و همچنین تحقق ثبات و شکوفایی کرد.

خالد مشعل از میشل عون، نبیه بری و نجیب میقاتی خواست به پناهجویان فلسطینی مقیم لبنان و کاهش درد و رنج های آنها تا زمانی که به سرزمین خود بازگردند، توجه کنند.

رییس جنبش حماس در خارج همچنین تاکید کرد، پناهجویان فلسطینی برای لبنان و تمامی کشورهایی که به آن پناه برده اند، تنها کمک و پشتیبان هستند.

رییس جمهوری لبنان 26 ژوییه و در پی انصراف سعد حریری از تشکیل دولت، نجیب میقاتی، نخست وزیر پیشین لبنان را به تشکیل دولت مکلف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل تشکیل دولت جدید لبنان را تبریک گفت

مشعل تشکیل دولت جدید لبنان را تبریک گفت