مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-12سياسي

روند کاهشی کرونا در سیستان و بلوچستان شکننده است


با وجود روند کاهشی کرونا در این استان باز هم اوضاع شکننده است و عادی انگاری باعث آسیب خواهد بود بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود روند کاهشی کرونا در این استان باز هم اوضاع شکننده است و عادی انگاری باعث آسیب خواهد بود بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در نشست مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت: رعایت پروتکل های بهداشتی تعریف شده و فاصله گذاری اجتماعی در راستای کنترل این ویروس نیازمند فرهنگ سازی جدی در جامعه استان است.

وی افزود: هرگونه تجمع به ویژه در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و برگزاری مراسم مختلف از جمله مناسبت های دهه آخر ماه صفر نقطه خطر و هشدار است و باید اصل رعایت پروتکل ها مدنظر باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: کرونا از زمان شیوع تاکنون علاوه بر خسارت های جانی و مالی به آینده کشور به ویژه در بحث آموزش آسیب های جدی وارد کرده که امیدواریم با توجه به روند قابل توجه واکسیناسیون با حضوری شدن آموزش دوره های تحصیلی و تکمیلی بستر برای فعالیت مدارس و سایر مراکز آموزشی نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی کرونا در سیستان و بلوچستان شکننده است

روند کاهشی کرونا در سیستان و بلوچستان شکننده است