مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-12اقتصادي

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیشترین تخلف اصناف در زنجان گران فروشی با 276 پرونده تشکیل شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیشترین تخلف اصناف در زنجان گران فروشی با 276 پرونده تشکیل شده است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی پنج ماهه نخست امسال 14 هزار و 146 مورد بازرسی از صنوف استان زنجان صورت گرفته که از این تعداد 1097 مورد منجر به تشکیل پرونده شده و این پرونده ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر 292 میلیارد ریال است، افزود: 276 مورد از پرونده های تشکیل شده در خصوص گران فروشی و 238 مورد مربوط به کم فروشی بوده و 221 پرونده نیز به دلیل درج نکردن نرخ نامه و 104 پرونده نیز به دلیل صادر نکردن فاکتور تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: حمل و نگه داری و عرضه کالای قاچاق، تقلب، نداشتن پروانه کسب، عرضه خارج از شبکه، امتناع از عرضه، ضرر و زیان به اشخاص ثالث، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان در قبال صیانت از ارز و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، از دیگر دلایل تشکیل پرونده تخلف است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه 124 گزارش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف در زنجان

گران فروشی؛ بیشترین تخلف اصناف در زنجان