مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-12پزشكي

واکسیناسیون مشاغل پرخطر هرمزگان علیه کرونا آغاز شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود محموله های جدید دز اول واکسن کرونا به آتش نشانان تزریق شد و به ترتیب دیگر مشاغل نیر فراخوان می شود.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود محموله های جدید دز اول واکسن کرونا به آتش نشانان تزریق شد و به ترتیب دیگر مشاغل نیر فراخوان می شود.

فاطمه نوروزیان صبح امروز (21 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در 24ساعت گذشته، 6 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند، افزود: شمار فوتی های مبتلا به کرونا در هرمزگان به دو هزار و 279 نفر رسید.

وی با اشاره به مرگ 6 مبتلا به کرونا طی شبانه روز اخیر در استان، بیان کرد: با بستری شدن 123 نفر دیگر شمار کل بستری های کرونایی در استان به 553 نفر رسید.

نوروزیان با بیان اینکه اکنون 107 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 29 نفر از آن ها وخیم است، اضافه کرد: از هفته پیش تزریق دوز دوم واکسن کرونا به افرادیکه در دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده بودند، آغاز شده و به این افراد واکسن آسترازنکا تزریق می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه واکسیناسیون مشاغل پرخطر در هرمزگان آغاز شده است، اظهار کرد: با ورود محموله های جدید دز اول واکسن کرونا به آتش نشانان تزریق شد و به ترتیب دیگر مشاغل نیر فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون مشاغل پرخطر هرمزگان علیه کرونا آغاز شد

واکسیناسیون مشاغل پرخطر هرمزگان علیه کرونا آغاز شد