مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-12سياسي

کردستان برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند استانداری ویژه است


کارشناس ارشد مردم شناسی و از فعالان اصولگرا کردستان گفت: توسعه استان بدون انتخاب استانداری انقلابی،جوان و کار آمد با شرایط ویژه در هیأت دولت امکان پذیر نخواهد بود.

- اظهار کرد: استان کردستان به عنوان یکی از استان های استراتژیک و حساس کشور از نظر موقعیت جغرافیایی و داشتن جمعیتی با تنوع مذهبی و قومی همواره از ریل توسعه مناسب برخوردار نبوده و فاصله بسیاری زیادی با استان های همجوار خود دارد.

وی افزود: این استان که در انتخابات دوازدهم و سیزدهم ریاست جمهوری بالاترین رأی را به سبد سرازیر کرد، این حق را به گردن دولت دارد که لااقل کلید این استان محروم به فردی سپرده شود که در کنار شناخت از ظرفیت های پنهان آن بدون نگاه حزبی و جناحی هدفی جز خدمت به محرومان نداشته باشد.

کرمی خاطرنشان کرد: اظهارات منابع غیررسمی حاکی از آن بوده که به زودی قرار است استاندار فعلی کردستان با همه کارهای انجام شده و نشده از مردم این استان خداحافظی کند و فرد دیگری بر صندلی او تکیه بزند و این موضوع در روزهای آینده به بحث داغ محافل سیاسی و مردم استان تبدیل شده است.

این فعال اصولگرا اظهار داشت: از معیارهای استاندار کردستان بدون توجه به بومی و غیر بومی بودن باید توسعه گرا و آشنا با منطقه و مشکلات مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند استانداری ویژه است

کردستان برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند استانداری ویژه است