مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-11اقتصادي

چشم امید روستاییان چهارمحال به تانکرهای آبرسانی


باتوجه به ادامه روند خشکسالی ها، کاهش چشمگیر نزولات آسمانی در سال آبی جاری و برداشت بی رویه آب از سفره های آب زیرزمینی بسیاری از منابع آبی به ویژه در مناطق روستایی خشک شده است و آب شرب مورد نیاز از طریق تانکر به مردم روستا می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اگرچه آب برای روستاییان به حقیقتی دست نیافتنی تبدیل شده و چشم امید روستاییان به تانکرهای آبرسانی است، اما این حقیقت را باید پذیرفت که در صورت مدیریت نکردن مصرف آب، آبرسانی با تانکر در آینده ای نزدیک به مناطق شهری نیز خواهد رسید و این معضل گریبان مناطق شهری را نیز می گیرد، بنابراین باید مدیریت مصرف از سوی مردم انجام شود تا با چنین معضلی مواجه نشویم.

مراد محمودی- معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آبرسانی سیار در روستاهای فاقد منابع آبی و روستاهایی که منابع آبی آن ها به دلیل خشکسالی های شدید به اتمام رسیده، انجام می شود.

وی با اشاره به وضعیت بارش ها و بروز پدیده خشکسالی در چهارمحال و بختیاری، افزود: در حال حاضر 100 روستای استان به وسیله تانکر به صورت سیار آبرسانی می شود که تعدادی از روستاها، به دلیل خشک شدن منابع آبی و تحت پوشش نبودن شرکت آبفا، آبرسانی سیار به آن ها نیز انجام و هیچ گونه کوتاهی در رساندن آب به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید روستاییان چهارمحال به تانکرهای آبرسانی

چشم امید روستاییان چهارمحال به تانکرهای آبرسانی