مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 20:002021-09-11ورزشي

حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان


رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور تیم بانوان مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی از حضور تیم بانوان مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

مجید ولی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت نمایندگان بسکتبال بانوان و کناره گیری آن ها از لیگ برتر اظهار کرد: در فصل پیش تیم مولتی کافه با بازیکنان عمدتا غیربومی و با میانگین سنی بالا در لیگ برتر حضور داشت اما امسال تصمیم بر این شد که این تیم در لیگ دسته یک حضور یابد.

پارسال ایراداتی به هیات بسکتبال استان گرفته شد که چرا 2 تیم در لیگ برتر بسکتبال بانوان داریم اما هیچکدام از آن ها در حد و اندازه های لیگ نیستند.

وی افزود: هزینه جذب بازیکنان خوب و باکیفیت غیربومی بسیار بالاست و از طرفی بازیکنان جوان استان هم هنوز آماده حضور در رقابت های لیگ برتر نیستند؛ به همین دلیل مسئولان تیم مولتی کافه پس از صحبت هایی که انجام شد، تصمیم گرفتند به طور اصولی و با بازیکنان جوان و بومی در لیگ یک حضور یابند و آرام آرام با هدف لیگ برتری شدن، به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی بیان کرد: واکنشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به کناره گیری تیم سینام صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان

حضور تیم مولتی کافه مشهد در رقابت های لیگ یک بسکتبال بانوان