مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-11اقتصادي

مشکلی که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد کرده اند


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: دفترخانه های اسناد رسمی برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالتنامه تعویض پلاک صادر نمی کنند در صورتی که این کار، - ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: دفترخانه های اسناد رسمی برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالتنامه تعویض پلاک صادر نمی کنند در صورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده اند.

عبدالرضا عساکره در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات ایجاد شده برای تعویض پلاک خودروها اظهار کرد: علی رغم اینکه دادستان کل کشور و دادستان اهواز، برگه سبز صادر شده از سوی نیروی انتظامی را به رسمیت می شناسند اما دفترخانه ها برای صدور وکالت نامه تعویض پلاک، گوش شنوایی ندارند و از این کار سرپیچی می کنند.

وی افزود: دفترخانه ها برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالت نامه صادر نمی کنند درصورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده اند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: خودرویی که معامله می شود، خریدار پس از خرید خود به دنبال دریافت وکالتنامه تعویض پلاک می رود اما دفترخانه ها به دلیل آن که از عدم ثبت سند دفترخانه ای متضرر می شوند با خریدار همکاری نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد کرده اند

مشکلی که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد کرده اند