مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 19:002021-09-11بين الملل

توافق آژانس با ایران درمود دسترسی به تجهیزات نظارتی


روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد که آژانس بین المللی انرژی اتمی بر سر دسترسی دوباره به تجهیزات نظارتی در سایت های هسته ای با ایران به توافق رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه نوشت: در بحبوحه سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی (به تهران) یک توافق بین ایران و آژانس که چند روز گذشته تحت نظر قدرت های 1+5 مورد مذاکره قرار گرفت، حاصل شده است.

این روزنامه به نقل از این منابع افزود که این توافق به آژانس دسترسی دوباره به تجهیزات نظارتی در سایت های هسته ای ایران را می دهد.

به نوشته وال استریت ژورنال، این تفاهم همچنین شامل تعهد به ادامه بحث های حفاظتی با آژانس می شود گرچه محتوای آن همچنان باید طبقه بندی شود.

منابع آگاه اعلام کردند که آمریکا و تروییکای اروپا در قبال آن موضوع قطعنامه محکومیت ایران در شورای حکام آژانس را فعلا کنار بگذارند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در صدر هیاتی برای دیدار و گفتگو درباره همکاری های ایران و آژانس امشب در سفری یک روزه وارد تهران می شود.

این دیدار پیش از ظهر روز یکشنبه صورت می گیرد و هیات آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از ظهر همان روز به وین مراجعه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق آژانس با ایران درمود دسترسی به تجهیزات نظارتی

توافق آژانس با ایران درمود دسترسی به تجهیزات نظارتی