مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-11بين الملل

حماس:هیچ مبادله اسرایی با دشمن جز با آزادی قهرمانان عملیات جلبوع انجام نخواهد شد


سخنگوی کتائب القسام شاخه نظامی حماس ضمن تاکید بر حمایت مقاومت از انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری تاکید کرد که هیچ مبادله اسرایی جز با آزادی قهرمانان عملیات تونل آزادی از زندان جلبوع انجام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی کتائب شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد، تصمیم فرماندهی گردان های القسام و مقاومت بر این است که مبادله آتی اسرا جز با آزادی این اسرای قهرمان انجام نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، ابوعبیده گفت: ما در کتائب القسام امروز به وضوح اعلام می کنیم تا خانواده های اسرا و همچنین دوست و دشمن بشنوند؛ اگر قهرمانان تونل آزادی در جلبوع خود را این بار از زیر زمین آزاد کردند و پیام خود را به دنیا رساندند، ما به آنها و اسرای آزاده ما وعده می دهیم که آنها به اذن پروردگار از روی زمین آزاد خواهند شد.

وی افزود: در مبادله آتی اسرا، زندانبانان رژیم صهیونیستی خودشان درهای زندان ها را برای این اسرای قهرمان بازخواهند کرد و آنها به اذن پروردگار و با یاری او سربلند بیرون خواهند آمد.

سخنگوی کتائب القسام گفت: فرماندهی مقاومت از نزدیک اتفاقات مربوط به عملیات آزادی اسرا از زندان جلبوع را از زمان اجرای این عملیات تا به این لحظه زیر نظر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس:هیچ مبادله اسرایی با دشمن جز با آزادی قهرمانان عملیات جلبوع انجام نخواهد شد

حماس:هیچ مبادله اسرایی با دشمن جز با آزادی قهرمانان عملیات جلبوع انجام نخواهد شد