مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-11سياسي

اختصاص 30 میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت های «شهر توحید»


بیش از 30 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری برای انجام اقدامات زیرساختی در شهر توحید، کهره و کزآباد در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سعید شهبازی امروز در جلسه با اعضای شورای شهر توحید گفت: یکی از وظایف مهم و اصلی شوراها بسترسازی برای بروز و ظهور مشارکت عمومی مردم در امور مربوط به شهر است چرا که شوراها باید به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولان عمل کنند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری خوب و سالم ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: شوراها می بایست استقلال رای داشته باشند تا مصوبات آنها بعد از بررسی فرمانداری به قانون تبدیل شود، اگر ارتباط مجموعه فرمانداری با شوراها رابطه مناسب و معقولی نباشد، مطمئنا مردم شهر ضرر می کنند و روند سرعت توسعه کاهش پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان گفت: کار شورای اسلامی شهر و شهردار یک کارمیدانی و طاقت فرساست، مطالبات مردمی فراوان و مشکلات مختلف شهر زیاد و انباشته شده است، لذا از شورای اسلامی شهرتوحید خواسته می شود که بستری ایجاد شود تا شهروندان بیشتر از فعالیت های شهرداری و شورای شهر آگاه شوند چرا که حضور و پیگیری و مطالبه گیری از شهروندان، مناسب ترین راه برای شناخت مشکلات شهری و حل آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت های «شهر توحید»

اختصاص 30 میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت های «شهر توحید»