مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-11سياسي

مناطق محروم شهر اصفهان زیر پوشش مترو می رود/ تکمیل خط یک در کمترین زمان میسر است


خط دو مترو از منطقه دارک آغاز و در ادامه مسیر خود به سمت مرکز شهر و خیابان کهندژ ادامه پیدا می کند و بسیار امیدواریم تا با هماهنگی با سایر دستگاه ها تامین منابع مالی پروژه را انجام داده و مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شهر اصفهان زیر پوشش مترو برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا بوژمهرانی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه مترو اصفهان با بیان اینکه با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران مناطق و مدیران شهرداری از پروژه خط دو مترو بازدید کردیم، اظهار کرد: تلاش بسیار عظیم و گسترده ای زیر شهر برای پروژه خط دو قطار شهری اصفهان در حال انجام است اما به دلیل تمهیداتی که در احداث ایستگاه های این مسیر برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک صورت گرفته است بسیاری از مردم اصفهان از ابعاد بسیار وسیع احداث چنین پروژه بزرگی اطلاع ندارند.

سرپرست شهرداری اصفهان تصریح کرد: این فعالیت بسیار بزرگ توسط جوانان دانشمند و کارشناس در حال انجام است که ثمره آن به زودی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار می گیرد.

  مناطق کمترتوسعه یافته اصفهان زیر پوشش مترو می رود وی ادامه داد: خط دو مترو از منطقه دارک آغاز و در ادامه مسیر خود به سمت مرکز شهر و خیابان کهندژ ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم شهر اصفهان زیر پوشش مترو می رود/ تکمیل خط یک در کمترین زمان میسر است

مناطق محروم شهر اصفهان زیر پوشش مترو می رود/ تکمیل خط یک در کمترین زمان میسر است