مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-11فرهنگي

آغاز ثبت نام داوران نوجوان جشنواره فیلم کودک از فردا


مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از برگزاری این جشنواره در نیمه دوم مهرماه سال جاری، به صورت آنلاین_حضوری خبر داد و اعلام کرد که ثبت نام داوران نوجوان، - ایسنا/اصفهان مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از برگزاری این جشنواره در نیمه دوم مهرماه سال جاری، به صورت آنلاین_حضوری خبر داد و اعلام کرد که ثبت نام داوران نوجوان، از فردا آغاز خواهد شد.

ایمان حجتی، در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما که عصر امروز (شنبه_20 شهریورماه) در سالن سوره حوزه هنری اصفهان برگزار شد گفت: به واسطه شیوع ویروس کرونا، هنرهای مختلف و به ویژه سینما، روزهای سختی را می گذرانند اما هنرمندان ثابت کرده اند که در شرایط گوناگون می توانند صنایع خلاق را پیش ببرند و سینما را زنده نگه دارند.

وی ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، نخستین جشنواره ای بود که سال گذشته به خاطر تعهدی که به کودکان و نوجوانان داشتیم به صورت آنلاین برگزار شد.

حجتی تصریح کرد: سی و چهارمین دوره ی این جشنواره ی بین المللی نیز نیمه دوم مهرماه سال جاری به صورت ترکیبی آنلاین_حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان شعار سی و چهارمین دوره از جشنواره ی بین المللی فیلم کودک و نوجوان را سینما، سرزمین خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام داوران نوجوان جشنواره فیلم کودک از فردا

آغاز ثبت نام داوران نوجوان جشنواره فیلم کودک از فردا